2010. február 1., hétfő

Lecsós csirke (tepsiben)


Hétvégei egyik ebédünk volt ez az isteni finom lecsós csirke :D Még a nagy fiam is odáig volt tőle :-))
Reggel még úgy volt,hogy sima sült csirke lesz ebédre,de aztán megláttam egy üveg házi lecsót a hűtőben,és úgy gondoltam azt is felhasználom,hogy legyen valami szaftja,mivel csak sima rizs lesz hozzá!
Recept:
Szóval,fogtam a nagy tepsit és leterítettem az aljára az üveg lecsót.Szórtam rá sót,borsót,meg vegamixet.Egy hagymát meg 4 gerezd fokhagymát felszeleteltem,és ezeket is a lecsóra tettem.
A csirke combokat félbe vágtam,sóztam,és bekentem az előző nap készített pizza szósszal! Az ötlet elég hirtelen jött,akartam valami különleges ízt neki :-)
Rárakosgattam a combokat a lecsóra,letakartam alufóliával,és ment a sütőbe 40 percre,majd levettem a fóliát,és kicsit még visszaraktam!!
Hogy őszinte legyek,sajna a szomszédba kellett vinnem a tepsi,mivel mikor be akartam rakni a sütőbe,egyszerűen nem kapcsolt be :-(( Pedig reggel még megsütöttem a kenyeret benne! Nagyon szomorú,és kicsit ideges is lettem,mert nekem lét elemem a sütő !! Minden nap sül benne a finom kenyerem :-))
Szóval felhívtam a szomszéd asszonyom,hogy foglalt-e a sütője,és szerencsére nem volt az,így meg tudta nekem sütni a csirkét :-))!! De mivel az ő sütője sajna nem a legjobb,így nem lett szép ropogós a csirke bőre!! De azért nagyon finom volt :-))
UI: Szerencsémre apa még este megszerelet azt a fránya sütőt,szóval már sülhetnek nyugodtan a kenyérkéim :-))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése